Oferty inwestycyjne

„Dzierżawę i serwis wielofunkcyjnego urządzenia biurowego (ksero, drukarka, skaner)”

Jerzykowo, dnia 02.12.2021  r.

 

 

SP.213.2.2021

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Prowadzone w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.) Szkoła Podstawowa w Jerzykowie, ul. Spokojna 3, prosi o złożenie oferty cenowej na niżej wymienioną usługę:

pn. „Dzierżawę i serwis wielofunkcyjnego urządzenia biurowego (ksero, drukarka, skaner)”.

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

I. Zamawiający: Szkoła Podstawowa w Jerzykowie, 62-007 Biskupice, ul. Spokojna 3.

II. Przedmiot zamówienia

 

„Dzierżawa i serwis wielofunkcyjnego urządzenia biurowego (ksero, drukarka, skaner)”.

 

Zakres rzeczowy:

 

1. Na przedmiot zamówienia muszą składać się następujące usługi:

a) Transport oraz montaż, uruchomienie urządzenia oraz podstawowe szkolenie z zakresu obsługi urządzenia

b) Serwis w tym konserwacja i bieżące naprawy urządzenia, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (t. j.  bębny, tonery, wymiana zużytych części papier A3 i A4)

c) W przypadku awarii urządzenia dostarczenie zastępczego urządzenia o identycznych parametrach technicznych.

2. Urządzenie musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne:

 

Funkcje standardowe: druk, kopia, skanowanie do folderu, skanowanie sieciowe. Ponadto musi zawierać: - automatyczny dwustronny podajnik dokumentów, - automatyczny druk dwustronny /dupleks/ w standardzie, - kartę sieciową - pojemność podajników na papier (kasety, podajnik ręczny) : minimum 1000 arkuszy - pamięć minimum 512 MB - szafkę, lub podstawę na kółkach,

 

a) Niezbędne wymagania techniczne drukarki

I. Opcje wydruku: laser kolor

II. Szybkość wydruku: nie mniej niż 35 stron na minutę format A4                 w kolorze i w czerni.

III. Rozdzielczość 600x600 dpi

IV. Opcja dupleks

V. Format papieru A5-A3

 

b) Niezbędne wymagania techniczne skanera:

I. Szybkość skanowania – nie mniej niż 35 stron A4 na minutę, przy czym format oryginałów A5-A3

II. Format plików: PDF, JPEG, TIFF

III. Optyczna rozdzielczość skanowania 600 x 600 dpi

IV. Funkcja automatycznego podajnika dokumentów

 

c) Niezbędne wymagania techniczne kopiarki

I. Format oryginału A3+

II. Kopiowanie w formacie A3-A4 

III. Kopiowanie ciągłe 1-999 kopii

IV. Funkcja dupleks

V. Zoom 25%-400%

 

3. Termin realizacji zamówienia: od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

4. Średnia szacowana ilość kopi wykonywana w miesiącu: 16 000 (w tym wydruki kolorowe 100 sztuk).

5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest: Alina Mańka  tel. 61-8152 410, dyrektor@spjerzykowo.pl  

6. Kryteria wyboru ofert: 100% cena

7. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):

 

Ofertę mogą złożyć podmioty lub osoby fizyczne posiadające:

a)     Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

b)     Referencje

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej        w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy,                z adnotacją „Dzierżawa i serwis wielofunkcyjnego urządzenia biurowego (ksero, drukarka, skaner)”.

 

 

9. Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty:

a)    Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1

b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

10. Miejsce i termin złożenia ofert:

Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Szkoły Podstawowej       w Jerzykowie, 62-007 Biskupice, ul. Spokojna 3,  do dnia 15.12.2021 r. do godz.11:30  (liczy się data i godzina dostarczenia). Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.12.2021 r. o godz. 12:00  w gabinecie Dyrektora.

 

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.

 

Sylwia Nalińska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.12.2021
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Nalińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 grudnia 2021 15:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alina Mańka
Ilość wyświetleń: 192
02 grudnia 2021 15:20 (Alina Mańka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__wzor_umowy_sp21322022.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 grudnia 2021 15:19 (Alina Mańka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__sp21322022.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 grudnia 2021 15:19 (Alina Mańka) - Dodanie załącznika [ksero_sp21322021.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)