Oferty inwestycyjne

Zapytanie ofertowe SP.213.6.2022 "Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych"

                                                                                                                                                                                                                   Jerzykowo, dnia 16.12.2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

SP.213.6.2022

1. Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie.

2. Przedmiot zamówienia: „Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych”.

2. Termin realizacji zamówienia: zakończenie prac do 30.12.2022 r.

3.  Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:

Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi, Jerzykowo, ul. Spokojna 3, 62-007 Biskupice. Osoba do kontaktu: Alina Mańka Tel. 692279823

4. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.

5.  Warunki niezbędne do spełnienia przez Wykonawcę:

Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:

-  posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

- posiada wiedzę i doświadczenie oraz sytuacje ekonomiczną i finansową gwarantującą wykonanie zamówienia.

W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

a)      dostarczenia 2 szt. monitorów interaktywnych,
b)      uchwytów ściennych do monitorów,
c)      doliczenia kosztu dojazdu,
d)     doliczenia kosztu montażu,
e)      podania okresu gwarancji.
Specyfikacja:

 - przekątna ekranu  65"
- współczynnik proporcji 16:9
- maksymalna rozdzielczość  4K (3840 × 2160)
- okres użytkowania ≥ 50 000 godzin
- jasność max ≥400 cd/m²
- czas odpowiedzi ≤8 ms
- kąt widzenia 178°
- szkło hartowane, antyrefleksyjne o grubości co najmniej 4 mm
- dwa głośniki o mocy minimum 15W

- liczba portów HDMI z obsługą HDCP1.4 i HDCP2.2 min. 3 szt.

- liczba portów Display Port 1.2 min. 1 szt.

- łączność przewodowa Rj45 , bezprzewodowa WiFi IEEE 802.11a/b/g/n/ac

   z 2 x 2 MIMO (w pasmie 2,4GHz i 5GHz) i Bluetooth 4.2

- wbudowana obsługa systemu Android w wersji co najmniej 8.0 z 3GB RAM i 32GB pamięci stałej

  z możliwością uruchamiania aplikacji innych firm i z dostępem do miejsca na dane w chmurze

- gwarancja producenta 3 lata 

 

Cechy oprogramowania dostarczonego razem z monitorem :

- rysowanie na cyfrowej białej tablicy 
- funkcja cyrkla, linijki, odsłaniacza 
- nanoszenie dotykowo notatek na dowolnie wyświetlanej treści na ekranie monitora dotykowego 
- podłączenie komputera do monitora umożliwia pisanie w dokumentach komputera na monitorze (przesuwanie, ścieranie, bez potrzeby wybierania menu) 
- możliwość zapisu akcji w formie zrzutu ekranowego, zrzutu wyselekcjonowanego obszaru, materiału audio   
  oraz video
- funkcja rozpoznawania pisma ręcznego

 

6. Sposób oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium podane w punkcie 4.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę, która spełnia wymogi formalne zawarte w punkcie 5 oraz opiewa na najniższą kwotę brutto.

7.  Warunki płatności

Płatność na podstawie faktury (rachunku), po wykonaniu montażu monitorów.
Warunki płatności – 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury (rachunku).

8. Sposób przygotowania oferty:

- ofertę należy sporządzić w formie papierowej lub elektronicznej w języku polskim oraz dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

Pisemne oferty do zapytania należy złożyć w zamkniętych kopertach, w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa ul. Spokojna  3, 62-007 Jerzykowo z dopiskiem: „Zakup 2 szt. monitorów interaktywnych” lub mailowo na adres: kadry@spjerzykowo.pl  do dnia 22.12.2022 r. do godziny 10:00. W przypadku przesyłek pocztowych liczy się data dostarczenia przesyłki do Szkoły Podstawowej w Jerzykowie. Oferty, które wpłynął po godzinie 10:00 - 22.12.2022 r. nie będą rozpatrywane.

11. Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi 22.12.2022 r. o godzinie 10:30 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie BIP.

12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.

                                                                                                                                                                                                                         Mańka Alina

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.12.2022
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Nalińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2022 13:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alina Mańka
Ilość wyświetleń: 153
16 grudnia 2022 13:45 (Alina Mańka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__oferta.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2022 13:44 (Alina Mańka) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_1__oferta.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2022 13:44 (Alina Mańka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__oferta.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)