Oferty inwestycyjne

Zapytanie ofertowe SP.213.1.2025 "Wymiana rynien PCV na ocynkowane oraz naprawa podbitki".

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Jerzykowo, 15.04.2025 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

SP.213.1.2025

1. Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie.

2. Przedmiot zamówienia: „Wymiana rynien  PCV na ocynkowane oraz naprawa podbitki”.

2. Termin realizacji zamówienia: zakończenie prac do 31.10.2025 r.

3.  Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:

Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi, Jerzykowo, ul. Spokojna 3, 62-007 Biskupice. Osoba do kontaktu: Alina Mańka Tel. 692279823

4. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.

5.  Warunki niezbędne do spełnienia przez Wykonawcę:

Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:

-   posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

- posiada wiedzę i doświadczenie oraz sytuacje ekonomiczną i finansową gwarantującą wykonanie zamówienia.

6. Szczegóły zamówienia:

- oferent zobowiązuje się do wizji lokalnej, podczas której dokona pomiarów,

- demontaż  i utylizacja  rynien PCV oraz wymiana na ocynkowane,

- naprawa podbitki.

7. Sposób oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium podane w punkcie 4.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę, która spełnia wymogi formalne zawarte w punkcie 5.

8.  Warunki płatności
Warunki płatności – 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury (rachunku).

9. Sposób przygotowania oferty:

- ofertę należy sporządzić w formie papierowej lub elektronicznej w języku polskim oraz dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Pisemne oferty wraz z zaakceptowanym projektem umowy do zapytania należy złożyć w zamkniętych kopertach, w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa ul. Spokojna  3, 62-007 Jerzykowo z dopiskiem: „Wymiana rynien  PCV na ocynkowane oraz naprawa podbitki” lub mailowo na adres: kadry@spjerzykowo.pl  do dnia 28.04.2025 r. do godziny 11:00. W przypadku przesyłek pocztowych liczy się data dostarczenia przesyłki do Szkoły Podstawowej w Jerzykowie. Oferty, które wpłynął po godzinie 11:00 - 28.04.2025 r. nie będą rozpatrywane. Otwarcie złożonych ofert nastąpi     w dniu 28.04.2025 r.  o godzinie 11:30.……

………………………….
11. Rozstrzygnięcie wyboru ofert nastąpi 28.04.2025 r. o godzinie 12:00.

12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

13. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna za złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

                                                                                                                                                                                                               Alina Mańka

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.04.2025
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Nalińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 kwietnia 2025 11:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alina Mańka
Ilość wyświetleń: 20
15 kwietnia 2025 12:00 (Alina Mańka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 kwietnia 2025 11:59 (Alina Mańka) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 kwietnia 2025 11:59 (Alina Mańka) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)